איזה כיף שפנית אלינו. נדבר ממש בקרוב, אנחנו כבר מתרגשים!
עד אז, בשאר המקומות של קבוצת דינמו יצא לך לבקר?
כל זוג רוצה לוודא שהחתונה שלו תהיה מיוחדת, מהנה ותשקף את הייחודיות שלו. רוב הזוגות רוצים להימנע מחתונות שגרתיות ורגילות שלא ישאירו חותם מיוחד על האורחים ולכן יש ציפייה ליצור אירוע משמעותי, מיוחד ובולט – כזה שלא ישכח במהרה.
כלל חשוב שזוגות צריכים לאמץ בכל הנוגע להפקת חתונה בלתי נשכחת, הוא במקום להתמקד בכך שזהו היום שלכם, התמקדו בכך שזהו היום שלכם לחגוג עם האנשים שאתם אוהבים – כלומר, חישבו על החוויה הכוללת של האורחים שלכם ולא רק על החוויה שלכם כזוג.
הנה כמה דברים שאנו חושבים שכדאי לכם לקחת בחשבון בתכנון החתונה שלכם כדי שתהפכו אותה למהנה יותר ובלתי נשכחת:
1.צרו כר פורה למינגלינג באירוע
בניית הכימיה של האורחים שלכם לפני טקס החופה תגרום להם להרגיש שהם מחוברים יותר אחד לשני, ועד שהטקס יגיע, חיבוקים גדולים ושיחות נהדרות יתקיימו לאורך כל הערב המיוחד שלכם. תוכלו לעשות את זה באמצעות מציאת אולם אירועים עם אזור קבלת פנים נעים, מרווח ומלא בפינות ישיבה או עמידה לצד בר מרווח. גם מוזיקה נעימה בווליום הנכון, קוקטיילים משחררים וטעימים ומנות קטנות ומופלאות, יעזרו לאורחים שלכם להשתחרר, להתחבר וליהנות מהרגע הראשון.
2.חלקו ערכות אישיות ושימושיות לאורחים שלכם
זוגות רבים בוחרים להביע את הערכתם במתן מתנות לאורחים בחתונה.על אף שמדובר במחווה נפלאה, ישנן מתנות שמרגשות ומשמחות את האורחים יותר מאחרות.
אם כבר החלטתם להעניק לאורחים שלכם מתנות, העניקו להם משהו שישמש אותם ויעצים את החוויה שלהם באירוע. במקום עוד עציץ או תמונה, חלקו להם בתחילת האירוע ערכות אישיות שישמשו אותם במהלך האירוע כולו. אילו דברים יהיו כלולים בערכות? בקבוק מים אישי, מגבונים, מסטיקים או סוכריות, חטיף או מספר עוגיות, אלכוג’ל, מניפות או כל דבר שעשוי להיות שימושי עבור האורחים שלכם.
3.חשבו על האורחים הצעירים שלכם
במרבית החתונות משתתפים גם ילדים ופעוטות, אך מרבית החתונות אינן מותאמות לילדים, מה שהופך לא פעם את האורחים הצעירים למשועממים וחסרי סבלנות. כדי להנעים את זמנם ולהעניק להורים שלהם זמן איכות בלתי נשכח, הקדישו מחשבה ותכנון של אמצעים שיעסיקו את האורחים הצעירים ויוסיפו עניין לאירוע. תוכלו להכין ערכות אישיות ייעודיות לילדים שיכללו טרופית, חטיף, בועות סבון, חוברת צביעה וצבעים, מדבקות ועוד.
תוכלו ליצור פינת ילדים במקום האירוע ולאבזר אותה בפינת ישיבה, דוכן חטיפים ושתיה ומספר משחקים שמיועדים לילדים. אפשרות נוספת היא לערוך שולחן יצירה ולפזר עליו צבעים, פלסטלינה, מדבקות ודפים שיאפשרו לילדים ליהנות, ליצור ולשחק יחדיו בזמן שההורים שלהם נהנים מעוד קוקטייל או קינוח.
4.צרו ספר אורחים (שהוא לא בהכרח ספר)
ישנן מדינות ותרבויות בהן מקובל להציב במתחם האירוע ספר בו האורחים כותבים ברכות לזוג הצעיר. אנחנו מציעים לאמץ את הרעיון האישי והמרגש הזה ולהוסיף לו טאצ’ אישי שמתאים לכם ומייצג אתכם. מה למשל?
בקשו מהאורחים לחתום ולכתוב על משהו לא מסורתי שמייצג משהו ששניכם אוהבים, כמו גיטרה אם אתם אוהבים מוזיקה, גלובוס אם אתם מטיילים או גלשן אם אתם חובבי גלישה. הפריט הזה יהפוך למזכרת מרגשת שתלווה אתכם בחייכם המשותפים ויעניק לאורחים שלכם אפשרות להביע את עצמם ולאחל לכם איחולים מרגשים.
אם אתם מעדיפים לתת לאורחים שלכם יותר מקום ליצירתיות, תוכלו להציב במקום גלוי תיבת ברכות וציורים, כשלצידה יונחו דפים וטושים צבעוניים. האורחים שלכם יוכלו לצייר ולכתוב לכם כל מה שמתחשק להם ואתם תוכלו לאסוף את כל היצירות המרגשות לאלבום אחד שיהווה מזכרת נפלאה מהאירוע.
5.בחרו אולם יוקרתי במיקום מרכזי
אולם האירועים שלכם הוא אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על הצלחת האירוע. חתונה נחשבת לאירוע הגדול והמשמעותי ביותר בחייו של אדם ולכן כדאי שתבחרו אולם אירועים יוקרתי ויוצא דופן – כזה שיגרוף קריאות “וואו” ויעניק זמן איכות לאורחים שלכם.
בחירה באולם אירועים באזור המרכז היא בחירה חכמה שמאפשרת נגישות גבוהה לאורחים שבאים מכל חלקי הארץ. לכן כדאי שתבחרו אולם אירועים יוקרתי בתל אביב עם סטייל מרשים וייחודי ומיקום יוצא דופן. בחירת האולם הנכון תהפוך את האירוע שלכם לייחודי ובלתי נשכח.
6.הפתיעו את האורחים בקבלת הפנים
חתונות ישראליות ידועות בקונספט אחיד כולל קבלת פנים של האורחים, יציאה לחופה של הזוג המאושר, אוכל וריקודים. למעשה כשליש מזמן האירוע מתקיים ללא החתן והכלה. אתם יכולים לעשות את זה אחרת.
בלו עם האורחים שלכם בקבלת הפנים. זה הזמן האידיאלי לחיבוקים, נשיקות וכמה מילים אישיות. תוכלו להרים איתם דרינק או להצטלם ביחד. האורחים שלכם יעריכו את המחווה אתם תזכו לבלות זמן רב יותר באירוע המאושר שלכם.
בילוי עם האורחים שלכם בשלב קבלת הפנים יחקק בזיכרון של האורחים שלכם כרגע מיוחד שלא חווים כמעט בחתונות אחרות. מעבר לכך, אחרי בילוי משותף עם האורחים שלכם תגיעו לטקס החופה משוחררים ונינוחים יותר, כאשר אתם מוכנים להחליף טבעות ולהתחיל לחגוג בגדול.
הכירו את אולם האירועים היוקרתי שיהפוך את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח
אולם האירועים “טראסק” מציע את כל היתרונות של אולם אירועים על הים בתל אביב. האולם ממוקם בנמל תל אביב ומאפשר לאורחים שלכם להגיע בקלות ובמהירות מכל חלקי הארץ. בסמוך לאולם יש מתחם חניה נגיש ומרווח שמאפשר להם ליהנות מחוויה נפלאה עוד לפני כניסתם לאולם.
מה קורה בפנים? אולם האירועים טראסק מעוצב בסגנון יוקרתי ומוקפד ומתהדר בחלונות ענק שמכניסים את הנוף המרהיב של הים התיכון לתוך האולם. בחוץ יש מתחם מעוצב ופסטורלי שמאפשר לערוך טקס חופה או נישואין על רקע שקיעה יפיפיה ומעניק לאורחים שלכם זמן איכות עם ניחוח של חופשה יוקרתית.
לא במקרה חתונות שנערכות ב”טראסק” הן חתונות שנחקקות בזיכרון.
צרו איתנו קשר ובואו לחגוג אירוע מושלם באווירה יוצאת דופן.